Automasjoner, Tibber og Ifttt har sluttet å virke

Hei,

De siste dagene har automasjoner (timere) sluttet å fungere. Bevegelses-automasjoner fungerer. Samtidig har Tibber mistet kontakten med hub ser det ut som, og Ifttt har fått API-feil siden 9. april.

Jeg har tatt strømmen på hub noen ganger, og sjekket etter oppdateringer av både playground og av hub. Ingen fiks. Noen tips?

Ingen Tibber integrasjon her heller

Hei!
Det jobbes med feilretting.
status.futurehome.io blir oppdatert med status når noe endrer seg.

Er dette prioritert i det hele tatt?

Automasjoner (timere) fungerer igjen her, så det var kanskje ikke relatert til det andre. Dette er kanskje en grunn til å droppe den siste ifttt-integrasjonen jeg har… (soloppgang og solnedgang → utelys)

En annen ting jeg merker er en forbedring uten Tibber, er at jeg faktisk kan se en nytte i loggen i FH. Før har det vært side opp og side ned med tibberoppføringer (justerer temp i alle rom opp og ned hele tiden), og hvis jeg var heldig så kunne jeg kanskje se at noen hadde låst opp ei dør… Nå, uten Tibber, så ser faktisk loggen ryddig og oversiktlig ut :slight_smile:

Ja, dette ville eg mykje heller sett opp via automasjonar i FH viss eg var deg. Veldig enkelt å få til, og då slepp du å gå via tredjepart. :blush:

Jada, er bare slapphet som gjør at jeg ikke har flyttet det ennå :expressionless: :slightly_smiling_face:

1 Like

Kjenner fenomenet… :wink: