Community tested products

@espen vellykket ekskludering. Fikk samme når jeg la den til igjen. Bruker S2 inneslutning med pin.

Ved sikker inkludering la den seg inn både på ch1 og ch0, men fungerer tar ikke kommandoer.

Jeg vet ikke om dette er plassen, men kunne du utdypet dette litt? Alle enheter jeg legger inn kommer inn med denne typen navn. Skal de ha mer forklarende navn med merke osv helst ved inkludering?

Det er noko opp og ned. Nokon einingar (til dømes røyk- og lekkasjevarslarane til FH, eller ID Lock 150) kome inn med namn for å fungere som dei skal. For andre einingar (til dømes Sensative Strips) er det visst ikkje så nøye om dei kjem inn med namn eller nummer. Atter andre einingar att (til dømes Aeotec Multisensor 6 og Fibaro Wall Plug) kjem uansett berre inn med nummer og ikkje namn. :slight_smile: Det kjem an på om FH har laga template for dei eller ikkje.

Uansett, så lenge ting fungerer som det skal så treng du truleg ikkje tenkje meir på dette. :slight_smile:

3 Likes

om den har komt inn med ch0 og ch1 så har template blitt med :+1: Da skal ch1 brukes.
Oppdaterer status seg ved fysisk trykk på enheten?

Ja, oppdateres når jeg trykker fysisk på knappen. Den vil ikke skru seg av eller på via FH appen. Kan jeg slette ch0 siden den ikke brukes?

du kan sette den i “no room” og funksjonalitet som “nothing”. Da er den kun synlig om man går inn på enheten

Ok. Begynte å funke etter en tid. Takk for god hjelp

1 Like

Testet og kjører Cleverio Z-wave-bevegelsesdetektor. Fungerer bra. @espen

2 Likes

@kfd007 setter denne på listen og skal få lagt den inn :slight_smile:
Supert om neste gang om du bruker “Let us know” formen neste gang, da det kommer rett inn som en task i systemet vårt :slight_smile:

1 Like

Submittet osram outdoor smart plug :blush: funker gull​:ok_hand: kjekt mtp julelys og “enkel” styring :grin:

4 Likes

La inn Namron bryterpiller i skjemaet for en god uke siden. Antar det kommer i lista etter hvert?

1 Like

Hei

Er dette Ledvance SmartLight outdoor du refererer til? Har sett på disse og vurdert en slik.

Det stemmer :blush:

1 Like

Kult. Takk for bilde!

Måler den effekt?

Nei, desverre

Er det mulig å få støtte for at man kan justere kolonnebredde i supported devices lista?
Må veldig ofte åpne en og en device for å finne ut av hva det er.

1 Like

Hei!
Har nå justert den noe breiere :slight_smile: De aller fleste vises nå med fullt navn :slight_smile:

Takk. Da er det veldig mye enklere å lese.

1 Like