Det er ikke mulig å få futurhome til å la være å skru av breder ,slik at jeg ikke dusjer i kaldt vann. Hva er poenget? Har skrudd av strømkontroll i sin helhet. Men neida, i kveld er det iskaldt igjen. Er det noen mulighet til å bare droppe futurhome styring på breder , selv om en har relle fra dem. Vil breder være på, vist jeg sletter? Eller må jeg fjerne relé?
Om du har skrudd av strøm kontroll, må du kun sørge for at releen er skrudd på og at ingen andre modus eller automasjon skrur den av igjen.
Om du mister strøm bør du sjekke at den er skrudd på når du får strømmen tilbake.
Relé er skrudd på, men futurehome skrur av og på breder uansett. ingen modus eller automasjoner involvert.
Du kan alltid slette den å inkludere på nytt - da kommer den en som en ny enhet og alt av kontroller burde være inaktiv.
Men jeg anbefaler ikke å slette den uten å fjerne enheten - da har du ingen mulighet å skru den på igjen om det skrur seg selv av.
Hei
Har slettet og lgt inn igjen mange ganger.
Er ikke første gang jeg er i kontakt.
Men det samme skjer.
I går var det iskaldt. Alt av strøm kontroll er av. Skrudde på igjen, men i dag morges hadde futurehome skrud av igjen og vannet var iskaldt. Er noe med settingene Deres. Har 300 liter høyax.
Mvh Jan
Jeg fjerner relé i dag. Så saken er løst for min del.
Mvh Jan
Slettet relé i dag, da det var iskaldt vann igjen. Snakket med elektrikeren og De hadde droppet Futurhome helt. For mange klager fra brukere etter installasjon,
ja skrudde av alt, men som sagt nå er relé tatt ut.