Eg veit at sensorane fungerer, for eg har sjølv stått attmed eit vindauga og opna/stengt det medan eg har hatt appen open. Ljoset på sensoren blinkar, tidspunktet i lista i appen endrar seg, men ikonet for ope/stengt endrar seg ikkje. Av og til fungerer det, men ofte ikkje. Før var dette (så godt som) feilfritt.
Vindaugo har Gilje Sense, som er basera på Sensative Strips Guard. Smarthuben er 2V0, med alt av programvare oppdatera til nyaste utgåve.
Eg tenkte eg ville høyre om fleire her opplever det samme før eg sender inn ei sak til FH brukarstøtte.
Hei
Opplever lignende . Har magnet sensorer på garasjeporter. Disse gir signal på åpen dør i ca 5 min så registrerer den lukket. Tror det er noe nytt da de holdt status til faktisk endring før.
No har eg sjekka noko meir systematisk her. Eg gjorde fylgjande:
Eg fann eit vindauga som stod ope, men som i appen syntest som stengt.
Eg stengde vindauga, såg at tidsstempelet i appen oppdatera seg, og at vindauget framleis syntest som stengt.
Eg venta litt og opna så vindauga att. Då både oppdatera tidsstempelet seg, og appen indikera ope vindauga.
Eg let vindauga stå ope og venta ei stund (30-60 minutt, tenkjer eg), og vindauga syntest då som lukka att sjølv om det i røynda stod ope.
Det verkar altså som om appen/smarthuben nullstiller statusen for ope/stengt etter ei viss tid. Fyrst trudde eg det var berre når smarthuben starta på nytt, men det var det altså ikkje.
Hei!
Jeg har ikke sett dette før. Jeg tenkte at dette kanskje kunne være i samme gate som problemet med at dører dupliserer seg i kategorivisningen i appen (som skal være fikset i en kommende app-versjon), men det ser ut som denne feilen fortsatt er i beta-versjonen. Jeg skal få meldt dette videre