Foundation for HAN meters

App 5.1.4

  • Added support for main energy meter.
  • Fixed an issue for deleting Z-wave associations.
  • General improvements

App 5.1.2

  • Updated translations
  • Hide default automation flows.
1 Like

Vil det si at Tibber Pulse viser skikkelig i app nÄ?

Jepp :slight_smile:

Var digg Ä fÄ det pÄ plass skikkelig med powermeter i hovedmeny

1 Like

Dette blir hĂ„ndtert pĂ„ en mĂ„te som gjĂžr at du fĂ„r en total-oversikt + device spesifik forbruk? og systemet hĂ„ndterer selvsagt dette pĂ„ en mĂ„te gjĂžr at totalen ikke er totalt for alt mĂ„lt forbruk fra elle enheter summert? pr i dag
 ikke “det kommer snart” :wink:

Du kan se Egil at hele feltet er total forbruk mĂ„lt av Pulse, og de grĂžnne og blĂ„ er hva utgjĂžr mĂ„lte laster hos meg, som gir litt “skala” :blush:

Takk for info. SÄ jo mer enheter jeg fÄr mÄling fra, jo mindre av ringen vil vÊre grÄ, mens mÄlt kW ikke vil endre seg siden Pulse sÞrger for den dataen?

1 Like

Det er riktig :slight_smile: men du vil, med Ä trykke deg inn pÄ den sirkelen, fÄ et litt mer korrekt bilde om du vil vite akkurat hvor mange kw/w gÄr til hva utav enhetene dine som mÄles sÄklart.

Hvordan skal tibber pulse settes opp for Ä ikke bare plusse pÄ? Hadde den uten rom, og da viste ikke forbruk, sÄ la den i rom og fikk den som pÄ bilde.

Han mĂ„ stĂ„ som “MAIN_ELEC” under “velgtype”, elles oppstĂ„r denne feilen her:

FÄr ikke dette valget
 prÞver Ä slette enheten og legge til pÄ nytt, men det gÄr heller ikke
 har slettet applet i playgrounds og prÞver Ä delete selve enheten, men den forsvinner ikke
 tips?

Er huben din heilt oppdatert? Der kom ei oppdatering pÄ eit tidspunkt med stÞtte for hovudstraummÄlar. Verdt Ä sjekke at denne er pÄ plass. :slight_smile:

Oppdaterte hub nÄ, ingen forskjell. FÄr ikke opp main elec valg og klarer ikke slette pulse for Ä prÞve Ä legge til pÄ nytt
 takk for hjelpen sÄ langt:)

Er appen din oppdatert?

1 Like

Som jeg skrev, sÄ har jeg oppdatert og det stÄr at jeg har siste versjon.

Ser at du har oppdatert HUB, men har du oppdatert APP?

Har 5.2.2, som deg

Kan du forsÞke Ä gÄ til settings > household > hub settings > synchronize info og sjekke om det hjelper?

1 Like

Fikk opp main elec etter dette.har sÄ valgt og lagret det. Problem lÞst:)

2 Likes