Har plutselig fått en ny enhet i lista mi

Det har plutselig dukket opp en ny enhet i lista mi. Hvordan får jeg fjernet den? Vil tro det er smarthuben som plutselig er listet opp, ettersom den har adresse 1?

Det er korrekt at det er smarthuben :slight_smile: Den kan bare ligge der, og trenger ikke ligge i noe rom

Er det noen grunn til at den plutselig dukket opp nå? Har ikke vært i lista i appen tidligere

Denne dukka opp for meg etter ei eller anna oppdatering. Eg trur det var då eg fekk inn betautgåva av nyaste zwave-ad og zipgateway, viss eg ikkje hugsar feil.

Beta-utgave av oppdateringer? V.I.P. tilgang fåes hvor? :laughing:

1 Like

Då er det viktig å ha dei rette kontaktane, veit du… :wink::joy:

He he, eg fekk spørsmål om å vere med og betateste sidan me hadde så mange problem med nettverket vårt som utviklarane gjerne ville få bryne seg på før lansering. :wink: Desse er no ute som offisielle oppdateringar til ny hub. For gamal hub er dei vel rett rundt hjørnet.

1 Like

Enheten dukker opp etter “services” knappen på adapter for node 1 er trykket :slight_smile: Den gjør ingen skade ved å ligge i enhetslisten

2 Likes

Berre av rein nyfikenskap, @espen: Er det nokon spesiell grunn til at dette skjer? Har det nokon funksjon (notidig eller framtidig)?

Når ei trykker på “services” så hentes inkluderingsrapport = ser ut som en ny device har blitt lagt til, og da vil vises i listen :slight_smile: Det er ikkje tenkt på noe funksjon for denne.

1 Like

Skjønar! :slight_smile: Takk for svar, berre artig å vite! :slight_smile: