Problemer med ny Hub, hvordan gå tilbake til gammel?

Hei.

Har byttet til ny Smarthub, men har store problemer med at alt av enheter ikke virker i appen etter modusbytter etc. Er i kontakt med support men har ikke løst seg enda og vet ikke når de evt. får tid til å se mer på det på 2. linje…

Vurderer å benytte meg av angreretten på ny hub, og gå tilbake til den gamle (1. generasjon)

Har fremdeles backup fra forrige hub, som jeg benyttet ved bytte til ny.

Hvordan går jeg frem for å bytte tilbake til den gamle? Blir det på samme måte som ved bytte til ny kanskje? Dvs. koble fra (unpair) og deretter pare den gamle opp igjen + restore fra backup?

Takker for alle svar :wink:

Hei!
Det er beklagelig at det har blitt slik.
Det er samme veien tilbake ja. Unpair, koble opp igjen og restore backup (kan hende den gamle huben din fortsatt har enhetene og innstillingene dine, om den ikke ble resatt).
Når det er sagt, vil dette gjøre at prosessen stopper hos support.
Jeg ser at det er folk som jobber med saken din, as we speak, så jeg ber ydmykt om litt tålmodighet på denne. Uten at jeg skal svare for support, så vil jeg anta at du vil få svar ila. dagen.

2 Likes

Har hatt samme problem og er tilbake på gammel hub der alt fungerer som det skal. Håper at de finner ut av problemene slik at vi kan komme oss over på ny hub.