Røykvarsler "silenced"

Som en ser av bildet er 3 av 4 røykvarslere (SDCO fra Futurehome) “silenced”, mens selve alarmstatusen er “ok”. Kan noen gi innspill på om den virker som den skal, eller om det er noe som må fikses?

Hei og velkommen til forumet :slight_smile:
Kan du gå inn på enhetene som er silenced -> additional functions -> clear

1 Like

Det fungerte, takker. Om du har tips til hvordan jeg kan fikse en ID Lock 150 som ikke lenger auto-låser, og ikke kan låses utenfra (men fungerer fra app) tar jeg gjerne mot det også. Mener jeg har fikset det en gang før, men husker ikke hvordan lenger.

Får du låst opp fra utsiden (at panelet fungerer)? Har du tatt av “fabrikkplasten” på panelet, den ligger helt flush med selve panelet. Ang auto-lås ville jeg sjekket parameterne som er satt på låsen. “smekklås” funksjonen er egentlig parameter som blir satt.

Låsen har fungert fint siden oktober og displayet fungerer. Får låst opp utenfra, men i stedet for den vanlige melodien når du lukker døren kommer det bare et pip. Samme når en forsøker å låse fra utsiden. Smekk-lås er satt på i app, men skal forsøke å oppdatere firmware på låsen i kveld.

du kan også sjekke avstanden mellom dør og karm. Materialet i karmen kan variere ved årstid og kanskje avstanden er “for stor” så dør tror ikke den er lukket

Da skulle den vel ikke fungert fra app heller ( og skulle fortsatt vært mulig å låse fra displayet)? Mener å huske at det samme skjedde en gang i vinter, husker bare ikke hva som måtte gjøres for at den skulle virke igjen.