Timer for bytte av modus ikke kjørt

Hei! I dag har ikke modus endret fra reise til hjem, skulle vært aktivert kl. 13:00 i dag.
Jeg har nå aktivert det manuelt for å få det varmt hjemme.

Noen anelse om hva som har gått galt?

Mulig den har skifta modus men ikkje viser det på tidslinja? Prøv å lukka fh-appen heilt og åpna tidslinja på nytt. For meg er den iallfall treig iblant (Android) - har blitt rutine å starta appen på nytt for å sjå siste oppdateringer… :joy:

Nei, denne var reél, vvb og varme sto fortsatt på lav temperatur

Jeg har også opplevd at modus ikke kjører, og i noen tilfeller at modus ikke trigger alt det skal trigge. “Home” trigger igrunn kaffetrakter pluggen PÅ, og skal kjøre hver morgen kl.06. - Har opplevd å komme opp, og at kaffetrakter plugg enda er av, og dør fortsatt låst f.eks - sist jeg sjekket moduset når det skjedde, stod den enda i natt-modus

Har opplevd tilsvarande feil sjølv. Har i blant ein følelse av at enkelte beskjedar “druknar” i strømmen når det er mykje aktivitet som skjer samtidig (mange beskjedar på nettet samtidig + lav prioritet + timeout?), eller at hubben er midlertidig er ute av drift. Har etter kvart vent meg til å sjekka at eg får responsen eg ynskjer, men klarer ikkje setja fingeren på konkret kva som er feil.

1 Like

Har du noen forslag @espen?

Jeg testet nettop her, og det ser ut til å virke fint :thinking: Kan det hende det var en one-time-thing?