Z-TRM3 slår seg av heile tida

Me er plaga med ein Z-TRM3 som slår seg av eit par gonger om dagen, kvar dag. Den er relativt nyinstallera, men begynte ikkje å gjere dette før no for nokon dagar sidan.

Eg har sjekka og dobbeltsjekka innstillingane for modusbyte for å sjå om eg kunne ha lagt inn noko feil der, men alt er OK.

Nokon andre som har nokon idea om kva eg kan sjekke? Eller er det berre å rekne med at den er defekt og ringe elektrikar?

Har ingen av de selv (enda), men for feilsøkingens del, så kan du jo prøve å ekskludere den fra z-wave nettverket og prøve en dag eller to. Slår den seg av da, så er det vel trolig en feil med termostaten

3 Likes

Og loggen i Futurehome appen, evt timeline i Thingsplex viser ingen aktivitet når det skjer?

1 Like

@lgrubbmo: Godt forslag. :+1: Kjenner eg har ein kraftig aversjon mot alt som heiter ekskludering og reinkludering, for grunna stort nettverk så betyr det ein times arbeid eller to per eining no for tida… :sweat_smile: Men eg kjem nok ikkje utanom at dette er måten å teste det på, så sant eg ikkje finn eit anna opplagt problem.

@oykleppe: Ingenting i tidslinja i appen. I loggen i Thingsplex har eg ikkje leita så mykje enno, gjer gjerne eit forsøk og ser om eg finn noko vitugt der. :slightly_smiling_face:

1 Like