IFTTT Pro

Ser at IFTTT har kommet med en begrensning på tre applets ved gratis bruk og mer sofistikerte og avanserte automasjoner ved abonnement.
Har noen sett på dette og vurderer å bli med? :blush:
Det virker jo greit om man nå kan få flere enn én trigger og én aksjon.
I en begrenset periode kan man få abo. helt ned til $2 per måned permanent før prisen stiger til $10 per måned om en stund!

Eg skulle ha bruka det til veldig, veldig mykje før det hadde vore verdt $10 per månad for min del… :hushed:

Endå ein grunn til å få mest mogeleg direkte integrasjonar inn i FH via Playground, spør du meg. :blush:

2 Likes

Hva med nå når du kan få det for $2 i måneden? :blush:

Jau då, greitt tilbod det. :blush::+1: For min del er det uansett ikkje av interesse, for eg brukar ikkje IFTTT til anna enn styring av uteljos per i dag. Så snart eg kan begynne å bruke ny app så utgår dette òg.

Men for all del, hadde eg hatt eit par-tre (relativt) viktige ting eg hadde bruka det til så hadde eg levd greitt med $2 per månad. :wink:

2 Likes

~1000 kr i året for IFTTT hørtes ut som en dårlig spøk. Hvis forretningsmodellen vris mot melking av sluttbruker direkte og ikke ved å ta betalt av alle produsenter som integrerer IFTTT så tror jeg de bommer.
Forøvrig, etter å ha lest så er jeg usikker på om begrensning på 3 applets gjelder multi-step applets eller alle applets.

Jeg tror det gjelder alle? Var hvert fall slik jeg tolket det.

Man kan fortsatt bruke så mange man vil etter det jeg forstår. Begrensningen gjelder å lage.