Playground update - mill 1.0.2

1 Like

Takk. Den har jeg ventet på. Jeg kan bekrefte at det fungerer

1 Like

Får fortsatt ikke temperatur fra ovnene, har prøvd å reinstallere å hele pakken…

Noe triks for å få dette til?

Hei!
Vi har undersøkt dette nærmere og klarer ikke å finne noen opplagte feil på Mill-adapteren. Om du fortsatt har problemer med dette vil jeg anbefale å ta kontakt med support, siden dette mest sannsynlig er en enkeltsak. Nummeret er: 23 50 68 47 og er åpent mellom 08-16 på hverdager :+1:

2 Likes

Takk! Skal prøve å ta kontakt med support!

1 Like

Support skulle se på det for en uke siden, fortsatt ingen temperatur :see_no_evil:

Hei!
Beklager dette. Jeg har etterspurt oppdatering i saken.
Dessverre har det blitt mye å gjøre på support denne uken. Tror og håper dette løser seg snart :+1:

Fortsatt ingen fiks på dette?

Hei!
Dette skal være fikset, men av en eller annen grunn ser det ut som problemet ikke har sluppet helt taket på din hub. Jeg har purret på de som kan sjekke ut dette og håper at vi finner en løsning på dette veldig snart :smiley:

Kan nevne at jeg har samme problem her, hvor jeg i FH bare får 0° fra Mill-ovn.

@Ewa Kunne du forsøkt å plassere ovnene i rom i Mill appen? Etter dette kan du prøve en ny synkronisering i Playground → mill → (…) → advanced → sync

@Marius Har du plassert ovnene i rom i Mill appen?

Hei,
Nei, i Mill-appen er ovnen bare lagt inn som independent device.

Skal den legges til i et rom i Mill-appen?

Der har vi problemet! Da får jeg inn temperatur på alle ovnene! :smile:

1 Like

@Marius Det ser ut som dette funket for @Ewa her.
Forsøk det og se om du fortsatt får stryt de via FH.

Ser ut til å fungere etter å ha lagt den til i rom i Mill-appen, for så å sette at den skal styres individuelt.

1 Like