Får ikke parret Namron Termostat

Heisann!
Kjørte nylig en factory reset på hele systemet mitt da det oppførte seg litt rart og jeg ville begynne på scratch.

Har fått lakt til dimmere og bevegelsessensor uten problem, men termostatene til varmekablene mine oppfører seg ikke…

Har kjørt reset på dem, kjørt exclusion (som blir vellyket i futurehome) og når jeg kjører Inclusion så finner de hverandre men Futurehome blir aldri ferdig med “setting up”… har prøvd på flere enheter og det hjelper ikke. Prøvde å la nettbrettet mitt stå å jobbe hele natten uten at det skjedde noe da heller…

Tips? Er det noe bug i nyeste software? Når jeg parret dem sist gang for ett år siden var det ingen problemer.


Har gen1 hub, og to slike termostater. Samme problem på begge.

Edit: prøvde å installere en gammel version av Futurehome fra 2022, men den fikk heller ikke til… Akkurat samme problem.

Prøvde i dag å sette hub’en nærmere termostaten, men det hjalp heller ikke…
Inclusion OK på termostat og Futurehome blir stående på Device Found, Setting up…

Prøvde og å slette å legge til med thingplex, og den sier alt er greit men termostatene dukker ikke opp i futurehome.

Ok ingen svarer her i forumet ville jeg har ringt til support.

Jeg har to og begge fungere etter oppgraderingen.

Fikk den ene koblet opp nå!
Prøvde masse include og exclude i thingplex så kom den plutselig!

Ikke fått den andre koblet til enda. Må vel finne en spesifikk rytme i trykkingen for at det skal gå kansje… :sweat_smile:

Er litt låst nå på at jeg får:
Error : code:true message:Inclusion report error = map::at

Men det fikk jeg på den andre og før det plutselig funket.

Hei!
Beklager at det ikke har kommet hjelp før, men som @mhenkenis sier - ville jeg kontaktet support på telefon. Det vil fort ble litt frem og tilbake om man skal ta det skriftlig i et feilsøk som dette. Tlf: 23 50 68 47

Ikke noe problem! Fikk koblet til den siste og i dag ved hjelp av mye trykking og en mulig strategisk plasert reboot av hubben etter at jeg så termostaten hadde fått adresse.

Nå blir det forhåpentligvis ikke noe mere resetting på en stund :sweat_smile:

1 Like

Jeg får samme error :frowning: