Hei, fikk tilsendt noen FH dimmere for en stund siden for å være med i beta-testing av disse. Hørte deretter lite og ingenting og lurer på om det var flere som var med på dette? Evnt om det er noe samleside for erfaringer med disse sålangt?
Vi har 12 stk installert nå hos oss, i hovedsak fungerer de stabilt og bra. Men litt rart at alle må slås på med en dobbelklikk på vrideren (og da får man jo 100% belysning med på kjøpet), de vil ikke slå seg på første gang med kun enkelt klikk som andre vanlige dimmere. Andre som opplever samme?
Andre tingen jeg lurer på er om det finnes FH kit/deksler som gjør at de passer med SG og andre sine renhvite matte rammer. Ikke lett å oppdrive renhvite/klassisk hvite glossy rammer, som igjen helst også skal passe med nye stikkontaker i huset?
Hei, skulle ordlagt meg annerledes. Jeg fikk tak i mine den gang de var i beta, en stund siden nå. De er nok ikke der lenger siden de selges som ferdigprodukt. Jeg savner bare det “beta miljøet” som ble snakket om den gang, hvor vi skulle utveksle erfaringer. Derfor spør jeg heller her. Hos oss fungerer de strålende, både med automasjoner og generell styring (også med Google assistant). Men bare litt merkelig den dobbelklikkingen som nevnt over. Er det slik hos deg også? Dette oppstår gjerne bare første gangen de slås på for dagen, deretter funker enkeltklikk dersom de slås av og på igjen samme dag/etter kortere tid..