Problem etter Hub oppdatering på for en uke siden

På søndag oppdaterte jeg Huben med den oppdateringen som ble tilgjengelig da

Etterpå har jeg problemer med å få mine Aeotec multisensor 6 til å fungere som de gjorde før.

Jeg bruker dem til å skru lys av og på. Før ble jeg oppdaget av sensor at jeg fortsatt var i rommet og at lyset ikke ble slått av mens jeg er inne i rommet.

Etter oppdatering skrur sensor lyset på når du jeg går inn i rommet, men lyset skrues av etter innstilt tid. For å få på lyset igjen må jeg enten åpne appen og skru på, eller jeg må forlate rommet og manuelt skru på lyset med lysbrytere på veggen.

Om jeg går inn på rommet en kort stund etter at lyset har skrudd seg av, slåes ikke lyset på. Da må jeg bruke app eller lysbryter.

Jeg har tatt sensoren på bad oppe ut av systemet og fabrikkinnstilt den og meldt den inn på nytt. Det gjorde ingen forskjell.

1 Like

Me har hatt tilsvarande problem lenge no. Eg hugsar ikkje akkurat når det oppstod.

Har inne supportsak, og får hjelp av tekniker der. Jeg har fått hjelp til å justere blindtiden som gjør at sensor ikke reagerer. Om sensoren er på strøm, kan innstilling sendes direkte. Om den er på batteri må den vekkes før parameter endres. Jeg bruker 3, 2,15. Der 15 er sekunder blindtid etter at lys er slått av.

2020_11_02_16.05.42|225x500