Tips til en bra wifi extender

Jeg har to bad i huset der jeg har en Sonos One på hvert bad.
På det ene badet har jeg ingen problemer, mens på det andre badet faller Sonosen ut av systemet konstant. Det er omtrent like langt til AP for begge to, men det kan være noe mer forstyrrelse ved det AP den med probleme er koblet til.
Da tenkte jeg å ha en liten wifi extender på badet for å motvirke dette da jeg har et dobbelt stikk helt ved taket ute av veien for alt annet.
Har noen et tips om en god wifi extender som kunne hjulpet her og som ikke ser ut som en hvit murstein med antenner?

Edit: Jeg har også fått tips om å koble en Beam jeg har på kablet nett for å kunne koble mine to One direkte til denne med SonosNet(?) istedenfor wifi, men har ikke fått dette til. Så hvis noen har et triks her tar jeg gjerne i mot det først.

Wifi Extender på badet vil trolig ikkje hjelpa (då det vil trolig få like dårlig dekning frå aksesspunktet som det Sonosen gjer i dag). Slik eg ser det har du her ei glimrande unnskyldning til å bygga ut meshet ditt med eit nytt Sonos produkt i eit nytt rom i huset. Uansett om du går for den eine eller den andre bør det nye produktet plasserast ideelt sett ca midt mellom badet der du har problem og eit anna sonos produkt eller AP, og kanskje aller mest ideelt om det kan plasserast med relativt fri sikt mot begge.
Sonosnet eller kabla forbindelse har ingen betydning for problemet du beskriv her.

Ok. Sonosen på badet og AP er bare 3m fra hverandre sånn ca, så det er ikke noe logisk plass å sette noe mer mellom de. Men hvis du sier at kablet Beam ikke har noen funksjon kunne jeg evt prøvd å flytte denne til en annen plass i stuen som er litt nærmere badet pg lenger vekk fra andre forstyrrelser som dekoder, AP pg FH hub.
Tenker du at det kanskje vil være bedre?

Foreslår å flytta litt rundt på ting ja, og at du les deg litt opp på korleis Sonos nettverket fungerar. Denne artikkelen er eit bra utgangspunkt, linkane er også relevante.
https://support.sonos.com/s/article/3209?language=no

Rettelse, mulig kabla konfigurasjon kan hjelpa likevel - der lærte eg noko nytt!
https://support.sonos.com/s/article/3235?language=no

Jeg har prøvd sonosnet med å kable min Beam, men det ser ikke ut som de andre enhetene velger det, men heller wifi. Det kan man se i appen.
Problemer er at jeg ikke klarer å sette de andre opp uten å koble de på wifi. Da skjønner jeg ikke hvordan folk får alle enheter på sonosnet.

Ja her er sonos litt krøkkete. Prøv å fjerna wifi navnet heilt i settings, dra ut kontakten på alle produkta og sett dei inn igjen.

Det tok litt tid å svare, men jeg har valg og fjerne wifi helt fra systemet eller deaktivere det fra enkeltenheter. Du tenker da og koble hele systemet av wifi så ta strømmen på de to One som ikke er kablet for å se om de skifter over på Sonosnet?