Widget

Hei! :slightly_smiling_face:

Spørsmål ang futurehome. Er det noko mulighet å ha widget på hjemskjermen eller har shortcuts når telefonen er lukket feks åpne dør om dere skjønner. Har ein iphone 14. Futurehome med smarthub 1.

Mvh Håvard Kjønås

Det skal gå an legge inn widget på iPhone. Det skal sies at denne er noget ustabil og det er ingen garanti for at den funker.
Når den funker skal du kunne endre modus og kjøre snarvei.

1 Like

Hei @Anders. Å si at den er noget ustabil er en understatement :joy:

Min funker tilnærmet aldri, og det gjennom 3 år med Futurehome.

Jeg pleier (prøver iallfall…) å bare sveipe til siden når jeg nærmer meg døra, låser opp (direkte med Danalock, som er stabil som fjell), samt slår på lysene med snarveier. Men, som sagt, det funker så og si aldri :weary:

Ber dere om å enten fikse funksjonen eller fjerne den inntil dere får den fikset. Akkurat nå er den bare plagsom. Siden funksjonen eksisterer får man et lite håp ved hver app- / huboppdatering at kanskje den nå funker. Men man blir like skuffet hver gang. Når dere vet at den er såpass ustabil så mener jeg at dere ikke dere burde tilby den. Det virker bare amatørmessig å tilby den da.

Når det er sagt: Det er jo en super funksjon som raskt gir adgang på det man trenger mest, så jeg håper såklart at dere kan fikse funksjonen :+1:t3:

Mens min fungere nesten 100%.

Så er ikke enig at den ikke burde tilbys. Om det er plagsom er det bare å fjerne den.

Det beste er å prøve - det skader ingen og ingenting. Om det ikke fungere har man kun mistet et par minutter av livet

Da er du heldig - jeg har prøvd hver dag i 3 år, og den funker kanskje 5 % av gangene.

Hvor finner dere denne widgeten egentlig?

1 Like

Om du har app installert, det finnes med de andre widgetene på iPhone når man sveiper helt til høyre.

Om ikke bruker snarveier ellers modus mye, er det egentid lite vits i å ha det. Jeg bruker det lite om ikke jeg er i midten av forandringer i oppsett og har bommet på noe.

Drømmescenario ville ha vært å kunne velge innhold som spesifikk temp, bevegelsessensor status, osv. men det er langt fra toppen av liste på det jeg håper FH prioriterer.

1 Like

Se video :smile:

På iPhone sveiper du til venstre > Rediger > Tilpass > + Futurehome > Ferdig

…og nå funker den (en liten stund) igjen hos meg :partying_face:

1 Like

Hei! :slight_smile: Er det noko mulighet for å legge til slik widget når telefonen/iphonene er låst? Slik bildet viser?

1 Like

Enn så lenge er widget’en fortsatt dønn solid, deilig!

2 Likes

Neeeeeiii :weary::weary::weary:

1 Like