Zigbee inkludering mangler

Hei. Etter siste oppdatering av hub og app har muligheten for å inkludere Zigbee forsvunnet. Er dette noe som flere har eller er det kun hos meg? Har prøvd med en restart, men hjalp ikke.

Samtidig som jeg oppdaget dette, så jeg at thingsplex i playground viser oppdatering eller trenger å laste ned. Men det feiler både når den er tilkoblet eller stopper tilkobling før jeg prøver. Noe merkelig som har skjedd her?

Takker for svar

Har fortsatt mulighet til å velge zigbee her. Er på verwjon 5.28.3

Her er hub versjon i bildet.


Jeg trodde den installerte siste oppdatering i går, men ser at den enda ikke er i innstallert. Prøvde igjen nå og fikk ferdig, men ny versjon er enda tilgjengelig. Virker som min hub ikke klarer å oppdatere. Får prøve noen hard restart og implementere igjen. :grimacing:

Edit: nå har jeg prøvd å oppdatere 5 ganger og det virker ikke som den får inn siste versjon. Får beskjed om at den er ferdig men info på hub tilsier ikke at siste versjon er inne, samt at det viser at ny versjon er tilgjengelig. Merkelig

Jeg opplevde en gang at zigbee chip hadde hengt seg. fikk tips om å gjøre hub strømløs i 15-20 min. Det hjalp for min del, så du kan jo teste det

Prøver det nå, takk for tips!

Edit: ingen forandring etter flere forsøk av å la hub være strømløs over tid. Må nok ty til support telefon.

Andre tips mottas med takk!

Edit2: etter kontakt med support, fant de en sw bug og fikk rettet feilen, nå fungerer alt som normalt.

1 Like