Trøbbel med HUB som låser seg. Restart opptil flere ganger pr.dag

Etter en av de siste oppdateringene på APP og/eller andre protokoller må jeg restarte min HUB jevnlig for å få kontakt. Vi snakker flere ganger for dagen. Når heller ikke HUB via TP når dette oppstår.
APP v. 5.21.3
Skal være på siste versjon av alle andre interne protokoller også.
Men får ikke sett info der for app påstår at den kunne ikke laste dette nå.
Noe du kunne ha fått noen til å se på @espen

Hei!
Det er jo ikke bra! Det må vi få ordnet opp i.
Flott om du kan sende en epost til support@futurehome.no eller ringe 51 20 44 54 og fortelle hvilken epost du bruker i appen og hva stedsnavnet i appen du har satt.
Da blir det registrert inn i systemet vårt og jeg kan følge opp support saken derfra.

@espen @erik
Snart 20 dager med trøbbel. :face_with_symbols_over_mouth:
Må vel snart begynne å finne en feil i systemet.
HUB dukker ikke lengre opp i app etter siste oppdatering på APP/FW/SW :confused:
Har delvis tilgang til TP, men det er bare rett etter restart av HUB. Men får ikke styrt noe derifra :confused:
Håper dere snart kan få til en fiks på dette.
Legger ved en skjermdump av installerte versjoner. Ser dem men ikke mulig og oppdatere tilgjengelige oppdateringer.
APP v. 5.23.5

Hei!
Beklager dette har tatt noe lenger en forventet. Av det vi er kjent med så er det kun du og en annen som har en slik feil, og det er på ingen måte kjent hva som forårsaker dette.
Det har blitt utført feilsøking over lengre tid her, for å identifisere feilen. Utviklere har også laget en egen versjon av en av programmene som har ekstra logging for å lokalisere feilen - den ble installert i går. Fra annet diagnose verktøy kan det se ut som at smarthub har problemer med internet tilkoblingen.
Kan du sjekke om den er tilkoblet internett skikkelig? Finner du den f.eks ved bruk av “fing” appen?

Ja!
Får kontakt med den med både fing og direkte ping over tid.
Så den skal ha kontakt med nettverket mitt.