Aqara switch, bevegelse?

Hei.

Noen som vet hvorfor der ligger bevegelse inne på aqara switch? Plages med et utropstegn på bevegelse i appen.

https://www.elektroimportoren.no/?Article=94295&Referer=googleshopping&gclid=CjwKCAiAu5agBhBzEiwAdiR5tH9hDJZBmDUFeQQ1aYyjhGun60ZOaiunatU13palWsfk3VjDp3US4xoCjmgQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds&utm_campaign=googleshopping&utm_medium=na&utm_source=na

Hei!
Dette ser jo ikke helt riktig ut. Jeg skal melde dette inn, men tror dessverre ikke dette kommer øverst på prioriteringslisten. Uansett, vi må begynne et sted og jeg skal ta tak i det :smiley:

Hvis det er noen flere som opplever dette er det bare å melde her, så får vi oppmerksomhet på det :+1:

Jepp, har akkurat det samme, utropstegn på belysning for selve lys kanalen i tillegg på sikkerhet pga bevegelse. Ikke bra!

Hva er status på retting av dette? Har samme problemer med mine Aqara switch med utropstegn.

Det er dessverre ingen oppdatering rundt denne saken, så vidt jeg kan se hos oss.

Heilt utruli, probleme kom pg en oppdatering dere ha i januar. Burde vær null problem å rette dette . Men igjen så går det vell 6-7 måner før simplefeil som kommer pg en oppdatering dere gjør blir fikset.

Har samme problem. Er det ikke bare til å fjerne kanal 21 og 31, samt bevegelse på kanal 1?
Dette bør være er enkel oppgave.

Det kan hende dette er en enkel oppgave, men det er igjen dette med prioriteringer for Zigbee-utviklerne våre. Jeg fortsetter å melde inn om dette :+1: