Hei,
Jeg prøvde å få satt opp automatiseringer i appen, men får beskjed som vist nedenfor:
Hei!
Har du oppdatert huben din? Hvis ikke anbefaler jeg å gjøre det via innstillinger → husholdning → hub-innstillinger → oppdater programvare.
Meld igjen om det fortsatt ikke funker
Hei Anders,
tok meg noen dager før jeg fikk anledning til å kjøre oppdatering og restart.
men det har dessverre ikke hjulpet. Appen kommer fortsatt opp med denne feilmeldingen:
hilsen Dennis
Hei,
har dere noen flere tips? jeg får fortsatt ikke full funksjonalitet ut av appen.
hilsen Dennis G.
Anbefaler du ringer support - de klarer å løse mye på telefon.
hva er nummeret jeg skal bruke? har prøvd men ble anefalt om å skrive mail
23 50 68 47
Problem med e-post er at hver spørsmål/forsøk forlenger prosessen med timer/dager. Tar også et par dager å få første svar.
Jeg bruker e-post kun til å rapportere bugs/kjent feil.