Får ikke lagre automations

Klarer ikke å lagre automations, får bare opp “error”. Har forsøkt det meste(?), fjernet og lagt til to forskjellige motion sensors, restartet hub, men får samme feilmelding hver gang. Jeg har også disablet alle gamle automations siden disse ikke kan slettes.

Forsøker kun å sette opp motion trigger lys, og så av etter gitt tid. Noen som har noen geniale forslag?

Mvh JanV

Hei, og velkommen til forumet :slight_smile:

Kan du forsøke nå ? :slight_smile:

Hei, nå funger det fint, tusen takk for hjelpen :+1:

Mvh JanV

1 Like

Jeg har samme problem. Uansett hvilke automasjon får jeg feil når jeg prøver å lagre. Og får ikke slått på automasjon en.

Hei @Roligheda.
Det var en liten feil hos deg, og skal nå være rettet. Kan du sjekke? :slight_smile:

Virker nå

Sendt fra Outlook for Android

2 Likes

Har samme problemet etter oppgradering av smarthub, alle automasjon setup er borte og fpr ikke lagt dem på nytt

Hei!
Ta en telefon til support (23 50 68 47), så får de fikset det og meldt det inn i riktig system slik at vi får kartlagt utbredelsen av problemet :smiley:

Heisann.

hva var løsningen på dette problemet?

sitter med et nytt oppsett som har samme feil.

Fikk Strømkontroll kit denne uken. Sliter med det samme. Får ikke lagt til noen Automasjoner. Hub har lastet siste firmware og er restartet uten at det hjelper.

Hei @kennethskarst1 og @rodgeir!
Det ser ut som dere er berørt av samme feil her. Den beste måten å løse dette på er å ringe support, som vil hjelpe dere ila. kort tid :smiley: Tlf: 23 50 68 47