Helt ny eier av futurehome. Elektriker satte opp en del automasjoner i appen etter installasjonen. Men de siste 2 dagene har de sluttet å virke og eg får ikke frem noe når eg prøver å gå inn på automasjoner i appen. I steden står det “Could not fetch data”. Kommunisere ellers greit med huben over nettet da eg kan restarte, sjekke for oppdateringen , skru av og på lys etc via appen som normalt. Har testet å skru av hub i 15 minutter, re-installere appen på telefon. Skiftet internettport i Switch, men fortsatt får eg bare Could not fetch data når eg går inn på automasjoner. Noe forslag til neste skritt får å få frem automasjoner igjen?
Hei!
Hvis du fortsatt har problemer, ville jeg anbefalt å ta en telefon til supporten. Da får de logget din hub som et problem, i tillegg til å forhåpentligvis få til en permanent fiks
Fikk samme feil etter at hovedsikringen gikk. Sikkert fordi jeg justerte litt vel mye på maks belastning. Men nå kommer jeg ikke inn i verken automatisering eller strømkontroll. Er det noe man kan gjøre selv? Eller må man ringe support hver gang?
Hei!
Beklager seint svar.
Du kan sjekke det ved å åpne tidslinjen i appen. Hvis du ikke får lastet den, må du dessverre ta kontakt med support. Hvis du får info i tidslinjen, kan du forsøke med en restart av huben med strøm ut - strøm inn.