Problemer med Automasjoner, Could not fetch data

Hei,

Helt ny eier av futurehome. Elektriker satte opp en del automasjoner i appen etter installasjonen. Men de siste 2 dagene har de sluttet å virke og eg får ikke frem noe når eg prøver å gå inn på automasjoner i appen. I steden står det “Could not fetch data”. Kommunisere ellers greit med huben over nettet da eg kan restarte, sjekke for oppdateringen , skru av og på lys etc via appen som normalt. Har testet å skru av hub i 15 minutter, re-installere appen på telefon. Skiftet internettport i Switch, men fortsatt får eg bare Could not fetch data når eg går inn på automasjoner. Noe forslag til neste skritt får å få frem automasjoner igjen?

Hei!

Dette skyldes en feil i databasen. Jeg har fikset opp i feilen her nå, slik at automasjoner nå skal laste inn på smarthuben din.

Kunne du testet utover dagen og gitt en tilbakemelding til meg her? :smile:

1 Like

Heisann!

Ja dette såg ut til å gjøre susen. Nå virker det igjen. Flott å sjå at supporten er på plass når man er helt ny på dette smarthus systemet. :slightly_smiling_face:

4 Likes

Hei @Andreas,
Kan du sjekke om jeg har fått samme feil?
Får denne feilmeldingen når jeg prøver å komme meg inn både på automasjoner og strømkontroll.

Hei!
Kan du teste igjen nå, @AndersEK? :smiley:

Ja, jeg ser i tråden her at @AndersEK også slet med samme problem, så jeg støtter her ja.

Funker nå😊 takk

Hei @Anders
Den falt ut igjen fredagskveld og har vært utilgjengelig siden.

Hei!
Hvis du fortsatt har problemer, ville jeg anbefalt å ta en telefon til supporten. Da får de logget din hub som et problem, i tillegg til å forhåpentligvis få til en permanent fiks :smiley:

1 Like

Fikk samme feil etter at hovedsikringen gikk. Sikkert fordi jeg justerte litt vel mye på maks belastning. Men nå kommer jeg ikke inn i verken automatisering eller strømkontroll. Er det noe man kan gjøre selv? Eller må man ringe support hver gang?