Develco-enheter blir funnet, men får ikke lagt de til

Jeg har noen Develco-enheter liggende etter en beta-testing for Tryg forsikring. Den medfølgende huben skulle miste sin støtte nå etter endt testperiode, i tillegg til at den har “tatt kvelden”. Jeg ble derfor anbefalt hos Elektroimportøren å kjøpe en Futurehome hub til mine gamle sensorer.
Sensorene er: Fuktsensor, røyksensor temperatur/luftfuktighetssensor samt smartplug.
Min utfordring er som følger: Når jeg resetter sensorene og setter de i søkemodus så blir de alle funnet av Huben, og får en grønn avhukning ved siden av seg. Når jeg så trykker “Ok, ferdig”, så kommer det opp 0 enheter funnet.
Noen som vet om det er jeg som gjør noe feil, eller er det noe annet galt?

Hei!
Kan du forsøke igjen nå?
Om du opplever det samme så anbefales det å ta kontakt med support på 23 50 68 47 eller support@futurehome.no så får vi undersøkt og fulgt opp :slight_smile:

Er det gjort noen form for endring?
Oppsettet er på hytta, så jeg får dessverre ikke forsøkt på nytt før neste helg. Jeg hadde håpet å få koblet opp dette sist helg siden det hadde vært greit å kunne fjernkontrollert en varmovn i kulda… :grin:
Meldte inn til support på fredag, så det er nok opprettet en sak via zendesk også.

Måtte en tur på hytta med et lass ved i går. Tenkte samtidig jeg skulle forsøke å pare hub - sensorer igjen. Denne gangen gikk det helt smertefritt, og alle fire enheter kom opp å gå med en gang.
Ikke vet jeg hva du gjorde, men det funket!!
Takker!!

1 Like

Hei igjen!
Det er relatert til et pågående problem som er oppdaget.
status.futurehome.io - We're currently having issues with connection to hub core

1 Like