Jeg har overtatt en CUBE-1V0-EU, men jeg sliter med å få registrert den i appen. Det er ikke QR-kode på huben og det fungerer ikke å skrive inn serienummeret. Når jeg prøver med Futurehome Classic appen så finner den ikke huben da heller.
Jeg har sjekket at huben kommer på nett (finner den med IPscannner). Jeg har også resatt huben.
Hei @StigA, og velkommen til forumet
Beklager sent svar! Har du forstatt problemer?
Send gjerne en epost til support@futurehome.no så skal vi få ordnet opp i dette
Hei @ole1, og velkommen til forumet
Ta gjerne kontakt med support på 23 50 68 47 eller support@futurehome.no så skal vi få undersøkt hva som har skjedd her : )
Hei!
Denne saken blir såpass spesifikk for din hub at jeg vil anbefale deg å ta kontakt med supporten vår. De kan gå mer i dybden på denne og forhåpentligvis hjulpet deg i gang.
Tlf: 23506847