Elko SmartDim - Endre dimming range med FH

Hei,
Er ny med FH, så ber om forlatelse dersom dette er et dumt spørsmål. Jeg har nytt hus med Elko smart produkter, og har koblet til så og si alt. Eneste som gjenstår (om jeg ikke utvider :sweat_smile:) er å endre dimming range på Elko SmartDim Vri Uni.

For å legge den til i FH var jeg nødt til å fjerne den i Elko appen hvor jeg kunne endre dimming range.

I FH ser jeg ingen mulighet til å endre dette? Noen som har noen tips? (Husk at jeg er nybegynner, og må antagelig ha det inn med skje :sweat_smile:)

-Kim

Ikke mulig via parameter i FH.

Det finnes ingen alternativer?
-Ikke mulig å ha en enhet i både Elko app, og FH?
-Benytte Thingsplex eller lignende?
-Stille inn dette på selve dimmer, utenom app?
-Annet?

-Ikke mulig å ha en enhet i både Elko app, og FH? Nei, du kan kun ha en coordinator for enheten, enten Elko eller FH
-Benytte Thingsplex eller lignende?I TP så kan du vel i utgangspunktet starte en flow ved endring av lysstyrke, under ett gitt nivå så blir den automatisk satt til f.eks 30%. Hadde igrunn ikke vært mitt første eller andre, eller tredje valg til løsning, men i teorien så vil det fungere
-Stille inn dette på selve dimmer, utenom app? Hvis du har ett “ratt” under dekselet på dimmeren, som da angir minste mulige lysstyrke, så er det veien å gå. (Trodde ikke denne hadde det)
-Annet?