Energi mangler?

Den siste uken har jeg ikke fått opp noen informasjon under energi-seksjonen. Dette fungerte fint tidligere, med tibber pulse, termostat og smartplugger. Alle enheter rapporterer strømforbruk om jeg går inn på enheter, og velger enhetene der. Men på forsiden av appen vises ingenting, og jeg kommer heller ikke inn på energi-delen av appen.
App er oppdatert, hub oppdatert.
Noen forslag? :blush:

Har fått samme feil her også i dag🙁

Hvilken versjon har du av appen?

5.19.1+742 i følge info i appen :blush:

Ser slik ut i min app også

Se på kommentarene mine på denne: Appen viser ikke energi | Voters | Futurehome

Kan være du har en enhet hvor alt av info er borte

Prøvde å ekskludere en enhet som ikke rapporterte, men ingen endring. Alle enheter rapporterer under enheter, men ikke på forsiden… Så litt usikker på hva jeg skal prøve nå? :blush:

Spørs om du må sende en e-post til support og se om du får hjelp der😊

Ser sånn ut ja, legger ut info om vi finner en løsning :blush:

Hei!

Etter siste oppdatering viser ikke Aeotec Heavy duty switch riktig forbruk. Stod før kWh men nå Wh som opplagt er feil. Øyeblikksforbruk er også borte. Videre samme problemer som nevnt ovenfor. Bug i siste oppdatering?

https://futurehome.canny.io/issues/p/feil-benevnelse-pa-kwh/

Elles så kan det sjå ut som augneblinksforbruk er borte frå HD Smart Switch her òg. Eg veit eg stussa noko her om dagen på at der var eit ukjent, høgt straumtrekk som eg ikkje visste kva var. Då spørst det om ikkje det var på grunn av dette her.

Redigert: No er alt i orden her. HD Smart Switch syner forbruk som normalt att.

Hei igjen,
Ingen svar fra support enda, men, med oppdatering av app til nyeste versjon, sluppet i går, fungerer dette plutselig hos meg! Jeg har også fått opp statistikken :+1: