Dette er sikkert eit dumt spørsmål, men korleis får eg ut den gamle FH-modusbrytaren (Eltako FT55) frå ei Elko-ramme? Eg skal skifte ut eit par av desse med den nye modusbrytaren til FH.
Eg reknar med at det er berre å bende den ut, men eg har ikkje lyst til å øydeleggje noko med å bruke makt på feil plass.
Det er vel 2 vipper en drar forsiktig i, ved å lirke Neil eller skrujern bak. Når de er ute, så kan en demontere rammen, og ta bort bryter. Ny modusbryter? Har du lenke?
Ser mistenkelig ut som namron sine. Si ifra om den går rett inn uten noe behov for å gjøre noe i thingsplex? Jeg har en namron mot thingsplex, men om den er samme oppsett som FH sin, ønsker jeg jo å legge den til på nytt for å se om den endrer enhet/alternativ under paring
Skal seie ifrå om korleis det går! Men der har kome ei eiga oppdatering til Thingsplex spesielt med tanke på denne, så han skal gå rett inn. Eg melder uansett tilbake når eg har prøva.
OK, no har eg prøvd tusen gonger å inkludere denne dingsen, men ikkje søren om det fungerer…
Skal han kome inn som zw_773_768_117 eller noko anna? Eg får berre dette dei gongene eg ikkje får zw_0_0_0. Avstand til smarthub cirka 1,5 meter i luftlinje.
Kan dette ha noko å gjere med at eg berre får bruka gammal app? Må han inkluderast via ny app for at det skal fungere?