Summen av kategoriene er feil, har siste zigbee versjon.
Det er fortsatt kommafeil på A o V. .
Har du oppdatert Event Collector i Playground og inkludert HAN-sensoren på nytt?
Event collector er oppdatert.
Han enhet nei. Jeg ønsker å se om eventuelle oppdateringer faktisk løser problemet uten å måtte fjerne /legge til enhetene som oppdateringene faktisk skal fikse.
Ikke at jeg har det minste problem med å gjøre det, men vi må forsøke å sette oss inn i hvordan “vanlige” brukere sine opplevelser.
skal ikke være nødvendig for en bruker å ringe sin elektriker for å fjerne /legge til enheter etter oppdateringer /fixer.
Dette problemet har vi hatt siden juli /august i fjor, ingen oppdateringer har løst problemet. Den siste skulle vel fikse desimal problemet og det er mulig den gjør det dersom man fjerner /legger til Han enheten, men det kan vel ikke være meningen.
Hei!
Jeg er helt enig med deg i at det ikke burde være nødvendig. Vi ser også dette og kommer til å introdusere en ny knapp i appen som sender en ny inkluderingsrapport. Kall det gjerne “soft re-inclusion”. Dette skal løse slike problemer som du melder om her, uten å måtte ringe elektriker eller reinkludere selv.
ETA er noe usikkert, men det er til testing.