Fibaro keyfob + FH snarveier

Ja vekker den ja. Får man først lært inn keyfob slik at den fungerer til å sende scenevalg fungerer det ikke å sette assosiasjoner via FH hub ser det ut som.
Futurehome support bekrefter at Keyfob tilknytning til hub kan være utfordrende.

til info
Da er denne løst. FH oppdaterte zwave adapter for meg så løste det seg med scene styring fra fjernkontroller

3 Likes

Jeg sliter med akkurat dette nå. Har forsøkt å ekskludere og inkludere utallige ganger. Fjernkontrollen får ikke inn noe scene nr. når jeg skal lage automasjon.
Hjelp enyone?

Har fått beskjed om at FH har bug med Zigbee. Uvisst når det blir tatt tak i… Hadde samme problem med en Smarthings button for noen uker siden. Måtte lage automasjonen du spør etter i TP for å få den til å fungere.

Men Fibaro Key Fob er ikke noe zigbee enhet. Jeg har gammel hub og dermed kun z-wave… hvordan få hjelp av #futurehome?

Hei. Jeg hadde akkurat samme problemet som deg. Jeg har også gammel HUB. etter utallige forsøk på få dette til fikk jeg hjelp av Futurehome support. løsningen for min del var at Futurehome måtte oppdatere zwave adapter i HUB’n min. Etter det så har det fungert bra.

Telefon 23 50 68 47 eller E-post support@futurehome.no. :+1:

1 Like