Nå i et par måneder har jeg ikke fått opp noen navn på snarveier i loggen i FH app. Litt upraktisk da jeg har automasjoner som kjører basert på pris, temperatur, strømforbruk og lysnivå, og som alle utløser ulike snarveier. Ville vært kjekt å kunne lese av hva som har skjedd
En annen ting er jo også at det alltid står bruker, og ikke navn på den som utløser, (eventuelt automasjon?) Men kunne i det minste navnet på snarveien kommet tilbake?
Noen som har tips? Hub er oppdatert og gjør jobben, så handler kun om å få det frem i loggen i app som tidligere…
1 Like
Det er en kjent bug at shurtcut navn vises. Har Ikke hørt noe om plann for å fikse, dessverre.
1 Like
Jepp, så det for noen måneder siden, får håpe det kan bli prdnet snart…
2 Likes
Hei! Dette har vi fått noen rapporter på. Gjerne send oss en henvendelse til support@futurehome.no på dette, slik kan vi få litt høyere engasjement rundt problemet innad.
2 Likes
Denne har jeg rapportert gjennom forumet, men jeg selv har unngått å rapportere kjent bugs fordi de er kjent.
Er det slik at dere vil at alle rapportere alle bugs, til og med de kjente? Er dere forberedt på alle mailene?
2 Likes
Jeg har i hvertfall rapportert den til support nå, og ser at jeg har en åpen sak fra testing av effektbalansering som handlet om det samme
Trodde forøvrig også det var en kjent bug som ville bli fikset, men, kan gjerne rapportere
2 Likes
Dette blir bare tøys! Dere må ta tak i problemene som dukker opp, ikke ta tak i de som det blir mast om mest. Problemene forsvinner jo ikke uten at dere gjør noe!
3 Likes
Må si meg enig. Skal et par tusen brukere sende melding til support om hver bug snakker vi om mange tusen e-post. E-post support er allerede ekstremt sakte og dette kommer til å ødelegge den totalt - pluss sannsynligvis gå ut over telefon support.
3 Likes
@AndreasS @M.Stensrod @mhenkenis Dette ble litt feil fra min side, det beklager jeg.
Alle problemer som dukker opp skal selvfølgelig tas tak i, og dere har nok helt rett i at support-teamet vårt fort kunne blitt litt overlesset dersom absolutt alle bugs (også kjente feil) ble rapportert inn på mail.
Vi tar dette til etterretning, og åpner en dialog innad på den beste måten å fremheve problemer og mangler som allerede er løftet, og hvordan vi kan synliggjøre dette internt på best mulig måte, men også utad.
5 Likes