Får ikke opprettet automasjoner eller snarveier etter oppgradering til ny app

Hei har classic hub med 1.9.73 fikk migrert denne til ny app med hjelp fra support å dette så ut til å virke bra. Men jeg får ikke laget automasjoner eller redigert snarveier . Står "feil "når jeg prøver å lagre en ny automasjon og står bare “laster” når jeg skal lage en snarvei. Har slettet alle tidsinnstiller og det jeg hadde laget i gammel app. Prøver så å synkroniser info men da sier den også bare “feil”.
Mulig å få litt hjelp!

Hei!
Det skal vi selvfølgelig hjelpe deg med :slight_smile:
Vi har oppdaget en feil ved opprettelse av snarvei fra ny app (det er ikke mulig å opprette en ny snarvei, om det ikke finnes en fra før). Dette vil bli utbedret i neste utgave av appen. En workaround er å opprette første snarvei i gammel app, og deretter bruke ny app.

Angående automasjoner, høres det ut som et program har stoppet (eller ikke blitt installert i migreringen til ny app). Kunne du sendt meg en PM med stedsnavn og epost til eier, så skal jeg sjekke.

Hei.
Jeg har samme problem. Får bare “feil” når jeg prøver å lage ny automasjon.
Bruker: Amund.behrns@outlook.com Sted: Brugsvegen8

1 Like

Hei. Samme problem her.

Stedsnavn: Landåssvingen 12B
Eier: arneg.netland@gmail.com

@Arne Kan du forsøke nå ? :slight_smile:

Takk, fungerer nå ja :+1::blush:

1 Like

Hei. Da var feilen tilbake. Har fungert etter fiksen og frem til nå… Mvh Arne

Hei igjen @Arne . Vennligst ta kontakt på (+47) 51 20 44 54 eller support@futurehome.no så får vi registrert det i systemet og kan følge opp saken der :slight_smile: