Sliter med at det ikke er mulig å skru av/på belysning i appen.
Har gjort alt på smørbrødlista med å oppdatere Hub, restart Hub, la Hub være strømløs osv.
Dette på toppen av ingen av automasjonene ser ut til å fungere, utebelysning på hele tiden er fint.
Begynner å miste trua på Futurehome dessverre, normalt skal til blir bedre etterhvert som utviklingen går fremover, men i dette tilfellet ser det ut som at det innføres mer og mer bugs for hver versjon som kommer. I tillegg til at gamle automasjoner ikke kan slettes.
Det er leit å høre at du har problemer med oppsettet. Dette må vi selvfølgelig finne utav. Kunne du lagt til support brukeren vår (innstillinger > +andre > legg til support@futurehome.no > gå tilbake og deretter velg supportbrukeren igjen > velg full tilgang)?
For å finne stedet ditt trenger jeg også stedsnavn og eposten til eieren - den kan du sende på en PM
Trist å høre om dine opplevelser. Jeg har erfaring med at det etter en litt treg start etter ny hub og app, har tatt seg veldig opp. Føler updates kjører ofte - har få bugs -og de bugs jeg har løses enten ved update, eller at support har sett på problemet og gir meg tips og triks, som gjør at ting begynner å fungere (Ja, de fleste feil jeg har hatt over sommeren har etter hva jeg kan se, vært generert av meg selv)
Angående enkelt-feil og mangler anbefaler jeg virkelig å lage sak på futurehome.canny.io
Hva gjelder større feil og problemer opplever jeg god respons her på forumet -enten av erfarne brukere -eller rask respons av support i regi Espen, over i tråden her.
Jeg har vært innom home assistant, og samsung smartthings -men kom tilbake. Gresset var ikke grønnere -langt derifra. Nå har jeg bare bestemt meg for å bli værende med futurehome, da jeg opplever stabilitet, stadig økende støtte (Har FH i Google home nå f.eks, og playgrounds er genialt) og hyppige updates og utbedring
Har slitt mye i det siste med bugs++ hadde en runde i april hvor jeg slettet alle enheter, for så å legge de inn igjen uten at det var med å øke stabiliteten på systemet.
Hadde også en sak for en stund tilbake med at det ikke stemte hvilke komponenter som var aktive å ikke.
Vil det hjelpe med å bytte ut til den nye Hubben? Har den bedre stabilitet?
Kunne du sjekket at det kun står support@futurehome.no i feltet hvor du legger til.
Har noen tilfeller hvor det har kommet support@support@futurehome.no osv.
Programvaren som kommuniserer med zwave chip hadde hengt seg. Det skal egentlig løse seg selv, men i dette tilfelle hadde det ikke gjort det, beklager.