Trøbbel med appen i dag?

Flere som sliter? Ingenting vises.

Samme her !@&kr!..
@Anders @espen

Virker fint her🤔

@Mariius & @Fineden
Det er ingen kjente feil med systemet relatert til dette. Har du forsøkt å lukke appen helt, og så åpne?

Om du fortsatt har problemer er det best å få det rapportert inn via support 23 50 68 47 (man-fre 8-16) eller support@futurehome.no, da det genererer en ticket som følges opp internt :slight_smile:

1 Like

Soft reset og hard reset men samme resultat. Gikk via supporttelefon så får vi se;)

1 Like

Samme problem som din skjermdump. Ringt support i stad og de fant ikke ut av det. Tekniker som skulle se på det og da går det vel flere uker… :frowning: Si ifra hvis du får noe hjelp.

Forsøkt alt det: Ingenting fungerer…

Di er på saken hos meg og. Gir lyd hvis jeg hører noe

Support: Fryktelig kjedelig når ingenting fungerer! Får dere gjort noe med det i dag?

FH utførte testing hos meg. Svare etter feilsøking: "Vi har kommet mye nærmere etter testingen nå. Det er et app-problem og ikke et software-problem, som vi trodde. Det er meldt til app-utviklerne og vi håper på en rask fiks, uten at jeg kan love noe dessverre. "

Tydeligvis. Lånt meg en enhet som kjører eldre versjon og der fungerer det. FH da får dere rulle ut en gammel versjon igjen asap!?

Vi har lokalisert feilen og utbedret. Ny versjon er sendt til Google & Apple for review. Så fort den er godkjent der blir den tilgjengelig for dere.
Beklager for de som er berørt av denne feilen.

5 Likes

HERLIG! Takk for rask respons :+1:t2:

2 Likes

Samme problem her

1 Like

Løste seg med app-oppdatering

1 Like

Der var fiksen på plass👍🏻

2 Likes

Sjå der, ja! Nydeleg! :smiley: :+1:

2 Likes