Må ta strømmen på hub daglig for tiden

Først må jeg skryte av den nyeste oppdateringen av appen. Endelig! får jeg sett alle snarveiene, og det nye oppsettet ser fint ut. Den viktigste forbedringen er at appen får kontakt med hub så å si hver gang jeg åpner den. Før måtte jeg konsekvent kille appen for å få den til å virke.

Men… Etter oppdateringen har jeg måtte ta strømmen på hub flere ganger om dagen for å få den til å fungere. Er dette en kjent feil? Noen andre som sliter med det samme?

Ja, det virkar som det er slik hjå oss òg. No har me gått lenge utan å trengje å starte på nytt, men dei to siste dagane har me vore nøydde til det.

Er du òg på beta av zwave-ad og zipgateway?

OK. Me er på ei noko nyare utgåve:

Eg trudde det var her problemet låg, men då er det kanskje ikkje det. Det vert interessant å høyre om det er fleire som har opplevd ei forverring her dei siste dagane.

Noko nyare er å være forsiktig hvis alle versjonene imellom har vært i bruk :grin:

2 Likes

He he, du seier noko! :joy:

Trur dei må ha hoppa over eit par siffer her i løpet av prosessen. :wink:

Det har ikke vært versjoner mellom.
Har du mange enheter?

1 Like

Jeg har 48 enheter.

Kunne du sendt en pm med mail til eier av stedet og stednavn, i tillegg til å legge til support brukeren vår; support@futurehome.no med full tilgang (må gi full tilgang etter invitasjon er sendt) så skal jeg sjekke litt i morgen :slight_smile:

1 Like