Ny hub, ingen kontakt

Hei,

Kjøpte en nye Hub for 2 uker siden og startet processen med å legge den til i appen.
Etter at den er lagt til får jeg ikke kontakt med hub via app.

Oppdater,Reset,Fjern paring, Legg til enhet osv. Ingenting fungerer.

Hub er synlig på nettverk og kan pinges.
Har prøvd Hard reset og la hub stå uten strøm.

App er installert på nytt flere ganger.

Har prøvd å få kontakt med support på mail, men har ikke hørt i fra de på 2 uker…

Noen her som vet hva som kan være galt??

Mulig dumme spørsmål, men bruker du riktig app? Jeg klønet det litt til første gangen med at jeg brukte classic-appen.
Kan det ligge noe her: Some might have issues with old software on Smarthub II after pairing | Futurehome Status

Ja, det kom jeg over i en annen tråd her.
Så det har jeg sjekket.

Angående oppdatering så får jeg bare feilmelding når jeg følger oppskriften i linken.

Takk for forslag

Hei @Stefflus!
Beklager så mye for hvordan dette har gått. Dessverre har det kommet stor økning i henvendelser inn til support den siste tiden, mest grunnet økt kundemasse.
Uansett, jeg har identifisert problemet på huben din og det har skjedd noe rart i paringsprosessen med appen din. Jeg har sendt saken din til “backend”, og jeg vil gi deg en tilbakemelding.

1 Like

Hei igjen @Stefflus.
Fint om du kan prøve igjen nå. Jeg er rimelig sikker på at det skal være i orden.
Meld ifra om det ikke skulle være tilfellet!

1 Like

Hei @Anders,

Det ser ut til å fungere.
Jeg får nå lagt til enheter så skal sette i gang med oppsett i morgen.

Takk for hjelp.

2 Likes