Treghet i app og feil

Hei.

Har brukt futurehome ut til kunder fra 2017-2019 vi stoppet da pga alle feil og enorm tregjet i app etter lansering av ny app og hub.

Kjøpte meg nyeste hub nå i desember for å teste ut måler funksjon. Med HAN sensoren.

Opplever det samme som når ny hub kom for 2 år siden. Har 4 dimmere og han senor tilkoblet ny hub. Staus på lys stemmer ikke og det kan ta opptil 30 sek fra en dimmer til det skjer noe. (Hub og dimmere i samme rom). Får også melding om brann, ingen brannmeldere tilkoblet.

Er app fortsatt ubrukelig ? vanskelig for å tro at dette bare skjer hos meg. Har hatt 5 anlegg som nevnt over (enkle lysanlegg). Har ikke samme problemene etter bytte av hub leverandør.

Vil også legge til at app krasjer ofte etter enhet er lagt til.

Takker for inspill

Hei!
Vi jobber hele tiden med optimalisering og har komt en lang vei de siste 2 årene. I ditt tilfelle kan det være noe annet som ikke stemmer overens, og anbefales at det undersøkes. Du kan kontakte support på (+47) 23 50 68 47 eller support@futurehome.no :slight_smile:

Hei. Har samme problem på zigbee delen med Hue lampene, Elko dimmeren fungerer 100%. Appen rapporterer at lys er på mens de er av etc og lang oppdateringstid når man trykker. Det har vært sånn i over 6 mnd…