Fibaro Smart Implant som scene-kontroller?

Hei.

Som topic indikerer, er det mulig og bruke inngang 1 og inngang 2 som scenekontroller i huben?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har et eksternt system som melder solbelastning på fasade via et rele, og jeg trenger da feks og få aktivert snarveien “Solskjerming ned”.

Ikkje prøvd sjølv men basert på min erfaring med FH og med Smart Implant (har montert og konfigurert 4 stk, til å kontrollera diverse releer/gadgets) skulle det gå heilt fint ja.

Activating scenes

The device can activate scenes in the Z-Wave controller by sending scene ID and attribute of a specific action using Central Scene Command Class.

In order for this functionality to work connect monostable or bistable switch to the IN1 or IN2 input and set parameter 20 (IN1) or 21 (IN2) to 2 or 3.

By default scenes are not activated, set parameters 40 and 41 to enable scene activation for selected actions.

1 Like

Del gjerne om du fikk det til @kristoff3r :smiley:

@jon hvilke andre gadgets/releer bruker du Smart Implant til?
Jeg har selv satt opp en slik i ventilasjonsaggregatet for å styre hastighet ved borte & ved dusjing :slight_smile:

  1. Garasjeport (sender impuls for å åpna, lukka eller stoppa porten)
  2. Villavent (utgang 1 aktiverer “bortemodus” dvs senkar temperaturen med 10 grader og set ventilasjonshastigheit på “lav” - har her lagt “lask” for å aktivera begge portane på likt)
  3. Villavent (utgang 2 set tilluft hastigheit til max og skapar eit overtrykk i boligen ifbm bruk av ventilator eller peisfyring)
  4. Omron 230V rele tilkobla varmtvannstank (aktiverer potensialfritt “eventinngang” på releet og senkar derved settpunkt temperatur frå 75 til 55 grader. Styring med spotprisautomasjon)

Fleire aktuelle prosjekt:

  • Brannalarmsentral (bruka scenekontroller som angitt over til programmera varsling med notifikasjon på mobilen ved aktivering av sirene)
  • Kjøkkenventilator (styra lys på kjøkkenventilator, potensiell styring av vifte basert på luftfuktigheit, men gjenstår å prøva)
  • Styring av LED lys

Alt i alt bidrar Smart Implant til å ta boligen min frå å vera eit smarthjem til “intelligent hjem”, uten å kosta skjorta, med eksisterande dingsar, og uten krav om elektriker :wink:

2 Likes

Er forresten i tvil om eg kan anbefala dette til nokon - usikker på om løysinga tilfredsstiller NEK etc men inngangen er åpenbart potensialfri så har vanskar med å sjå kva eg skulle ha gjort galt. Dessutan fungerar det smertefritt. Smart Implanten blir dreven av ei 12V kjelde i nærleiken.

2 Likes

Hei.

Dette fungerte fint. Måtte sette parameter på 20/21 og 40/41, men bruker nå smart implant som styring av scener mot en snarvei.

2 Likes

Har du kommet noe lengre med denne automasjonen og lyst til å dele?