Det ser ut til å fungere bra og responderer raskt med riktig status.
Er det andre her som bruker denne?
Vet jeg lett kan teste dette men må da legge inn 67 enheter på nytt
ALT av enheter og kanaler kommer over i homekit. Også ubrukte kanaler på Fibaro enheter og z-wave.
Har noen testet å sette enhet til type «ikke noe» for å se om de ikke følger med Homebridge.
Hvordan fikk du det til å fungere bra? Jeg får også alle kanaler, så siden vi har fem termostater så får jeg 25 ulike kontroller i HomeKit, men ingen av dem fungerer helt riktig.
I dette rommet måler termostatens termometer 17.5 (på fysisk også, så den er riktig), og termostaten er satt til 19 (så det står riktig: “Varmer opp til 19,0”). Disse to burde vel vært slått sammen sånn at det står 17.5 i stedet for 0,0, og indikere at den varmer?
De tre nederste er ch0, ch3, ch4 og betyr ingenting tror jeg… Eller jeg vet ikke hvorfor den sier 21.
Temperaturene er for øvrig helt feil på alle fem termostatene(termometerene) vi har installert fra Futurehome (det er ikke 17.5 grader her, og vi sikter ikke på 19 grader), opp til fire-fem grader feil, men når jeg forsøker å kalibrere med offset så endrer det seg noen ganger over tid og blir feil igjen… Rimelig frustrerende.
Hei, det fungerte ikke. Du kan bruke det til lys men status blir ikke synkronisert så noen ganger må du klikke to ganger på et lys.
Status kan vise at det er av mens det er på. Da må du klikke to ganger før det er i sync.
For varme ville jeg ikke brukt dette om ikke det er forbedringer siden jeg testet det.
Skriv gjerne her om det er blitt bedre.
Jeg måtte flytte alt til et annet system da FH hubben to kvelden og jeg har hatt problemer med oppsettet etter jeg fikk ny HUB.
Nå er det stabilt igjen med kun FH SDCO brannvarslere. Men usikker på hva jeg skal gjløre med dette nå da FH har sluttet med brannvarsling til sentral. Samt ikke vurderer Homkit eller Matter.