Er det en bug eller feil hos meg?
Jeg har fått i bøttevis med meldinger om hub offline/online i natt og i morges.
Merker ingen dropouts på andre enheter
Samme her. Våkna til 53 meldinger om offline/online og app som var helt borte i natta feil. Noen fra FH som kan fortelle hva som er status med dette?
Fikk det samme hos meg og.
Mye varsler om hun online/offline, men appen så helt fin ut.
Vi fikk beskjed om at vi må bytte hub. Dette fordi lagringsenheten i huben blir ødelagt over tid ved for mange endringer. I hvert fall det de sa på kundeservice.
Det var ikke oppløftende
Det var ikke veldig gode nyheter.
Fikk du da bare beskjed om at du måtte kjøpe ny, eller vil FH erstatte den?
Hvilke endringer snakker vi om? Blir ødelagt høres jo ut som en garanti/reklamasjons sak.
Fikk samme beskjed. Har forsøkt å bytte HUB i dag og hele systemet korka seg 110%. Blir så j… forbanna på at ting ikke bare kan fungere. Sikkerhetskopien som ble gjort var en eneste stor vits og systemet levde helt sin eget liv.
Kan bare si for vårt tilfelle, ikke sikkert at det er det samme hos dere. Altså, vi har opplevd utrolig mye bugs og tull med hele systemet. Vi opplever så og si daglig at huben går offline og så online igjen. Stort sett mellom 22.00-23.59 på kvelden. De hadde sett på det, og det viser seg for vårt tilfelle at det var det konkrete problemet at lagringsenheten streiker. Vi får ny hub som erstatter den gamle. Fordi elektriker leverte hub direkte sammen med alt annet i huset, er det elektrikeren som må legge inn ordre om erstatning. Såvidt jeg forstår… Om dette er årsaken at flere og flere opplever det samme, at huben går offline, vet jeg ikke. Men jeg vil jo anta at det er et liknende problem. I såfall, dersom eneste alternativet er å bytte hub så vil det jo potensielt bli en enorm kostnad for FH…
Vi fikk også mange meldinger i 2 tiden i natt. Alt så normalt it i app.
Det er første gangen dette har skjedd.
I slutten av september hadde vi gjentagne meldinger offline Smarthub med oppfordring om å sjekke strømtilførselen. Så varslet den at Smarthub er online igjen. de siste 2 ukene har det ikke vært slike hendelser.
Jeg tippet at Hubben ble forstyrret av spenningsdipper. Er det en sannsynlig forklaring?