Hvordan lages en scene for ned dimming over 1 time med Time trigger node?

Som topic, hvordan lager jeg en scene hvor jeg kan kl 22 sette en trigger som starter dimming av lys til helt av kl 23?

Jeg er også interesert i denne.
Prøvde å løse dette i thingsplex med trigger klokken 2200 med løkke fram til klokken 2300 med dimming ned 1% hvert x antall sekund, men fikk det aldri til å fungere.

Har prøvd å få til den jeg også, men problemet er å få ny neddimmet verdi inn i kalkuleringen.
Lurer på om man ikke å lage en flow med et antall transfer og action noder, hvor det trekkes fra en fast økende verdi for hverr steg.

Eks. 10 steg av -10

Eneste som popper opp i huet er en time trigger, som sender et dimmestep til lysene, time delay 30 sek, nytt dimmestep etc etc…

Men det høres ut som en veldig laaaang flow. Så er jo utfordringen at alle lys skal dimmes ned fra det nivået de står på i det flowen starter, og det kan jo være varierende lysnivå.
Kan til nød akseptere at flowen setter alle lysene til for eksempel 35-40% og tar det derfra. Men hvordan jeg gjør det uten å måtte dra fram action noder på samtlige lys, da må det bli å trigge en snarvei?

Tror ikke det er noe annet alternativ, hvis ingen andre har noen lure trix.
Det funker ikke å dimme snarveier, da må du i såfall lage en snarvei for hvert dimmestep

Tenkte å prøve med kun et lys, time trigger. Men hvordan ville du satt opp nodene? Action node på float, så den starter der den står, men men hva med nedjustering? Sikkert enklere måter å dimme ned enn å lage 100 action noder for å dimme et lys helt ned? Loop, inkrementell nedjustering som går på rundgang til den når 0?