Ny med Futurehome, installerte hub og HAN-sensor i dag. Er også elektriker og har planer om å benytte Namron termostater for styring av varmekabler i eget hus siden Elektroimportøren påstår disse fungerer med FH. Dokumentasjonen til Namron’s termostater er så-som-så, jeg finner dessverre ikke noe som viser hvordan en legger inn denne typen termostater i FH-appen. Går ut ifra at det er noen som har klart å få lagt til denne type termostat i FH-appen før, kan dere gi en kort beskrivelse hvordan dere gikk frem?
Hei!
Jeg kikket litt i manualen til Namron termostaten og jeg ble ikke klok i det hele tatt
Hvis du allerede har kjøpt termostatene skal vi alltids klare å få de inn, men om du ikke har handlet ennå vil jeg heller anbefale våre egne termostater eller vente på Namron termostat 2.0. Grunnene til å velge vår er jo naturligvis 100% støtte av vårt eget produkt, i tillegg til at den kan styres i StrømKontroll Panelet (strømoptimaliseringsløsning).
Hvis du heller ønsker å bruke Namron, ville jeg heller ventet litt til 2.0 versjonen kommer. Denne er grundigere testet av oss for å sikre bedre funksjonalitet.
https://www.elektroimportoren.no/namron-zigbee-touch-termostat-16a-hvit/4512752/Product.html
Takker for svar på innlegget.
Ble dessverre revet med/litt lurt av Elektroimportørens Futurehome-logo på produktsiden og handlet 2stk av 1.0 varianten, det blir sannsynligvis å benytte disse to med varmekabler i bod/verksted nå som 14 dagers retur-rett er overskredet (gitt at jeg får til å programmere dem med gulvføler, det var ikke mye info i dokumentasjonen som fortalte hvordan dette gjøres heller). Fulgte heldigvis magefølelsen og ventet med å bestille resten av samme type som jeg planla, selv om de rabatterte prisene fristet.
Jeg skulle gjerne handlet deres termostater men pris spiller inn da det er totalt 5 rom som det skal inn termostater i + annet av styring for blant annet lys som også skal anskaffes.
Det er 60 dager returrett hos EI