Strømkontroll og namron thermostat (zigbee)

Hei. Har nettopp kjøpt en pose med termostater og en smarthub. Termostaten har future-home logo på, og elektroimportøren har denne med i “strømsparepakken”.

Jeg ble derfor litt overasket da jeg ser at det bare er futurehome sin termostat (Futurehome/Connecte Termostat) som er støttet i utgangspunktet.

Jeg lurer da på:

  1. Kan jeg regne med at disse termostatene blir støttet i nærmeste fremtid?
  2. Er det mulig å få dette til å virke selv om det ikke offisielt er støttet?

Takker for svar.

Mvh Kjell

Hei!
Denne situasjonen er selvfølgelig beklagelig.
Det er pr. nå ingen måte å omgå dette på da “Strømkontroll funksjonen” kun tillater Futurehome termostat. Vi ønsker på sikt å legge til flere enheter i denne funksjonen, men jeg har dessverre ikke noe svar på når dette vil skje og om Namron termostaten er i første pulje.

Når det er sagt, er det Elektroimportøren som har valgt å sette sammen denne pakken på egenhånd. Namron termostaten er kompatibel med Futurehome Smarthub, noe som kvalifiserer til å ha logoen på esken.

Hei!
Har dere kommet noe lenger på å støtte Namron sin termostat i Strømkontroll funksjonen?

Hei!
Nei, vi har dessverre ikke det. Det har vært omprioriteringer hos oss som har gjort at vi ennå ikke har lagt til flere enheter i StrømKontroll Panelet.