Vi har hatt FutureHome noen uker nå, og i går kveld mistet vi plutselig varmtvannet. Nå i dag morges er det fremdeles iskaldt, så ingen av oss har fått dusjet. I appen står det 0/1 appliances, men da jeg trykket rundt i appen i stad så det ut som varmtvannstanken var registrert fremdeles. Det står at vi bruker 0 W energi. Når jeg trykker på den lille glidemenyen i “Appliances”-ruta står det 1/1 en stund, men så endrer det seg til 0/1. Hva betyr det?
Men viktigst av alt: Hvordan kobler jeg av FutureHome fra varmtvannstanken så jeg slipper å oppleve dette igjen??
Jeg forsøkte å ringe kundesupport men fikk da bare en robotstemme om at telefonen er stengt, uten noen mer informasjon. Finner heller ingen info på nettsiden om når kundeservice åpner. Mesteparten av informasjonen på nettsiden er engelsk, og det hele virker egentlig uprofessjonelt. Angrer på at jeg installerte dette fjaset…