Iskaldt vann?

Vi har hatt FutureHome noen uker nå, og i går kveld mistet vi plutselig varmtvannet. Nå i dag morges er det fremdeles iskaldt, så ingen av oss har fått dusjet. I appen står det 0/1 appliances, men da jeg trykket rundt i appen i stad så det ut som varmtvannstanken var registrert fremdeles. Det står at vi bruker 0 W energi. Når jeg trykker på den lille glidemenyen i “Appliances”-ruta står det 1/1 en stund, men så endrer det seg til 0/1. Hva betyr det?
Men viktigst av alt: Hvordan kobler jeg av FutureHome fra varmtvannstanken så jeg slipper å oppleve dette igjen??

Jeg forsøkte å ringe kundesupport men fikk da bare en robotstemme om at telefonen er stengt, uten noen mer informasjon. Finner heller ingen info på nettsiden om når kundeservice åpner. Mesteparten av informasjonen på nettsiden er engelsk, og det hele virker egentlig uprofessjonelt. Angrer på at jeg installerte dette fjaset…

Hei!
Telefon er åpen man-fre 8-16.
Vi har også en egen support side hvor du kan finne nyttig informasjon; https://support.futurehome.no/hc/no
Oppe til høyre kan du velge om norsk, engelsk, eller andre språk.

Jeg forsøkte å ringe fra kl.08.30 til 09.30, og fikk bare en robotstemme som sa at telefonen er stengt. Tok deretter kontakt med kundeservice på chat, og fikk beskjed om at dere ikke har telefonsupport. Hvorfor får jeg to motstridende beskjeder?