Kan ikke sikkerhetskopiere?

Hei!

Har i lenger tid forsøkt å sikkerhetskopiere hub før oppdateringer, men det vil den ikke være med på.
Det har vært slik over flere versjoner av både app og hub oppdateringer, så det virker ikke å være versjonsrelatert.
Supportbruker ligger inne med full tilgang om det trengs.

Hei!
Kan du forsøke en gang til nå? Ellers skal jeg sjekke det ut i morgen :slight_smile:

Jeg har også samme problem ,classic hub prøvd i ny å gammel app

Det virker nå, hva enn magi du gjorde :sweat_smile:

1 Like

@Skogis Kan du forsøke nå ? :slight_smile:

Tusen takk nå virker det😊

1 Like

Bare meg som ikke har tenkt over å ta backup før updates? :stuck_out_tongue:

Får begynne med det fra nå av!

2 Likes

Nei, du er ikkje den einaste… :wink: Eg plar ta sikkerheitskopi både titt og ofte, men ikkje før oppdatering. Det hadde sikkert vore smart å gjere, ja!

1 Like