Hei. Mine foreldre har fått ny hub som erstatter en som sluttet å svare. Begge disse er av den nye typen. Er det noen her på forumet som vet hvordan jeg kan overføre sikkerhetskopi av anlegget til en ny registrert hub? Takk for hjelpen.
Eg vil tru det vert bortimot same framgangsmåte som ved byte frå gamal til ny hub, som beskrive her:
Vil dette fungere når en ikke får kontakt med den gamle hub’en?
Så lenge de har ein kurant sikkerheitskopi av den gamle huben så går det fint.
Viss de ikkje har dette så lyt det nok tyngre skyts til. Eg veit at FH har fått ut data frå defekte hubar før, men i så fall lyt du nok kontakte FH support på telefon eller E-post.
Kontaktet Futurehome for dette problemet og de sa at den samme fremgangsmåten skulle brukes. Prøvde dette i går, men da det ikke er kontakt med ødelagt hub, er ikke mulighet for å fjerne paring tilgjengelig. Da kommer vi ikke videre. Noen som har tips. Takk
Saken er løst med god hjelp fra futurehome teknisk support! Tommel opp!