Jeg har HAN sensor og kan i energioversikten se mitt daglige forbruk, men er det mulig å få inn timespris? Funksjonaliteten Strømkontroll vet tydeligvis hvilket prisområde jeg er i, :-), så da vet de jo hva prisen min er også (spot). Det hadde vært fint å kunne fått lagt til på en ny y-akse i grafen!
Her er linken til Canny hvor man kan legge in feature requests.
Denne ligger allerede der (som plannlagt), så du kan registrer og “stemme den opp.” https://futurehome.canny.io/feature-requests/p/dagens-strompris-pa-dashbordet
Canny er brukt, men den gir desverre ikke tidsplannen for det som er plannlagt ellers i arbeid - det er avhenging av prioriteringene, og de er ikke publisert i noen detaljer.
Eg trur ikkje at vi skal ha for høge forhåpningar om å få inn pris-panel dei første par åra. Så ikkje hald pusten
Ja - pratet med en fyr over helgen som var misfornøyd at elbillading kunne ikke styres etter hans pris - altså spot, med leverandørens påslag, nettleie for han, og statsstøtte. Det blir vanskelig å lage en løsning som folk blir fornøyd med når man ser noen av forventningene.