Kan sensorverdi vises i appen?

Kan sensorverdi vises i appen, enten på hovedskjerm eller når man har klikket inn på et rom?

Jeg fikk og installerte en zigbee temperatursensor i dag, det gikk helt fint å legge den til i appen og jeg la den til i stua.

Men jeg savner muligheten til å “pinne” den til startskjermen, eller kunne se den når jeg velger rommet. Går jeg på Innstillinger->enheter så ligger den der og jeg kan se verdien, men det er jo veldig tungvint.

Man kan se den under klima i rommet hvor den ligger, og hvis den er kun en temp sensor i rommet, på klimaskjermet.

3 Likes

Fant det nå, det kunne ha vært litt enklere. Det hadde vært kult om det gikk ann å “pinne” en sensorverdi med dens navn til forsiden av appen.

2 Likes

Ja, jeg drømmer om muligheten til å velge innhold på hovedskjerm, men det er sikkert vanskelig å få til (tid og penger). Selvsagt alle vil ha det annerledes, og jeg må innrøme at gevinsten blir ikke veldig stor.

1 Like

Neida, de har allerede “fliser” på hovedskjermen. Bare lag en som viser tekst (navn) og verdi. Så kan man fra listen av enheter velge å lage en “flis” av den.

2 Likes