Namron termostat har feil temperatur valg i app

Jeg har to stk Namron Zigbee Touch Termostat koblet til FH.
Disse termostater er montert på vegg utenfor baderommet de måler i.
Jeg har satt de til gulv sensor. Luft sensor er derfor uaktualt da denne vil måle temp i gangen og ikke på badet.
Termostat viser symbol for gulvarme.
Alikevel viser app luft temperaturen. Jeg finner ingen valg i deres app for å velge visning av gulvtemperaturen eller lufttemperatur.

Kan det være slik at deres app henter luft temperaturen som default?
Dette blir helt feil for de som ikke monterer termostat inne på oppvarmet rom.
Eller er det en feil i Namron termostat?

Link til termostat:
https://www.elektroimportoren.no/namron-zigbee-touch-termostat-16a-hvit/4512737/Product.html

Er dette noe som vil bli sett på? @Anders

Jeg skal undersøke det når jeg kommer på jobb i morgen :+1:

Jeg har zwave variant.

Jeg startet med både gulv og luft synlig - rom tem var da gjennomsnitt av de to.

Som du sa - temp i gangen er irrelevant. For meg, løsningen var å sette sensor 1 (luft temp) rom til «none». Gulv temp sensor er i rom «bad». Nå vises riktig temperatur for meg i appen

Jeg får ikke begge temperaturer opp. Uansett om jeg velger gulv eller luftføler, så viser luftføler temperatur i app. Velger jeg begge følere så viser termostat et gjennomsnitt, mens app viser luftføler temperatur.
Det optimale hadde vært å kunne utnytte begge temperatur følerene, Men da må man ha muligheten til å legge luftføler til et annet rom.

Jeg anbefaler å ringe support på mandag. Jeg tror de kan se en del og kanskje finne løsningen.