Netatmo værstasjon - disconnected

Hei
Fungerer dette hos deg nå?

Fungerer på begge mine stasjoner nå, og har vært stabilt siden siste innlegg :blush:
Er du langt borte fra enhetene? Ellers ville jeg testet @EspenS sin løsning litt lenger oppe, den funka :+1:

Takk for tilbakemeldingen :slightly_smiling_face:
Jeg har mine enheter i stua, så de er ikke langt unna.
Jeg har ikke brukt Thingsplex, men får gjøre et forsøk :thinking:

@Jan-Atle Gjør det, TP kan virke overveldende, men følg trinnene over så går det bra :+1::blush:

Ser ut til at dette gjorde susen hos meg også. Takk for hjelpen :smile:

1 Like

Jeg har også funk igjen. Trengte ikke feke med tokensetting engang, men måtte inn i Thingsplex og fyre opp der.

Kan hende jeg bare var utålmodig.

1 Like

@AndreasS @Jan-Atle @thomasez @KjellRanda
Hvordan har Netatmo enhetene fungert i det siste? Vi har en oppdatert versjon vi ønsker å få teste (0.2.10). Den skal være mer robust når det kommer til utskifting av tokens via Netatmo’s api.

Svar gjerne her så får vi installert det hos dere først før det slippes for alle. Testing innebærer å verifisere at integrasjonen fortsatt fungerer som tiltenkt etter installasjon, og over ca en ukes tid.

Netatmo enhetene mine har fungert helt utmerket siden jeg var inne i Thingplex og fikk gjort workaround-en som du foreslo.
Jeg kan gjerne teste ny versjon. Hva innebærer det? Rapportere hvorvidt jeg får kontakt med Netatmo enhetene etter oppgradering?

Mine har også fungert knirkefritt siden sist. Tester gjerne, bare kjør på :+1:

Min Netatmo på hytta har fungert helt utmerket i FH helt siden de ble inkludert der for flere år siden og brukes som termostat for styring av to eldre panelovner via to z-wave Fibaro smart plugs.
Har ikke hatt noe innloggingsproblem i hele denne perioden.

@espen du kan gjerne oppdatere hos meg for testing :slight_smile:

Jeg tester også gjerne denne nye versjonen @espen.

Jeg har ikke fått løsningen med TP til å fungere, så her står jeg helt i sjakkmatt. Prøvde «oppdater-token-trikset», men det gikk ikke og nå klarer ikke TP laste manifest, så har egentlig ingen mulighet til å mikse og trikse gjennom TP heller

@Jan-Atle @AndreasS @KjellRanda @Lakris @kristianwlt
Versjon 0.2.11 er nå installert hos dere. Flott om dere kan rapportere om alt fortsatt fungerer som normalt, eller feil om det skulle oppstå.

(@kristianwlt du må nok logge inn i netatmo fra playground på nytt - fra steg 3 i denne guiden)

Fungerte utmerket hos meg! Takk :slight_smile:

1 Like

@espen ser ut til å fungere :blush:

1 Like

Fungerer uten problem så langt.

1 Like

Ser ut til å fungere som normalt her, oppdaterer seg som vanlig så langt :+1: gir beskjed om det endrer seg!

1 Like

Så langt ser alt bra ut-

@espen kan du installere siste versjon av Netatmo på min hub også? :grinning: Veldig lyst til å få denne integrasjonen opp igjen. Har lagt til support tilgang.

Alt for seint svar, men jeg gjorde noe jeg tror var Espens forslag til løsning og nå har den vist det den skal i et par måneder.